Tuesday, October 18, 2016

Delisha 5 tahun


Assalamualaikum wrt


Tanggal 17/10/16, genap Delisha 5 tahun. :)

Alhamdulillah hajatnya nak potong kek kat sekolah ngan kengkawan dapat mama tunaikan. Hepila tuh. Pagi tadi dok cakap lagi, " seronok semalam Dsa potong kek kat sekolah ngan kawan. mama bawak beg (goodies) byk sangat sampai teceher Zu pun ambik 2.. hahhaha ".


Hepi dia. 
Boleh pulak cakap sian kawan Aiman x dapat beg kan mama. Urlpp ( kasihan plk kat Aiman )


Pagi 17hb tu sebok aku pepagi menggoreng bihun. X pernah masak pagi2 udah pergerakan slow ajer. Mcm blur pun ada. Lagi2 kena masak sampai 2 bungkus. X biasa masak banyak2 ni. memang lari tiun. Belasahla labu, asal boleh dimakan sudah. Edakla teruk sangat pun rasanya. Cuma x rs macam selalu.


Dah kabo ngan tecer seminggu awal. Nak bwk kek bday ke tadika. Tecer ok jer, dah biasa pun amalan celebrate bday kat tadika tu. Sebab tu jugakla Dsa pun nak potong kek kat sekolah. Siap pilh nak gambo kek apa. Hmm demand dah anak2 sekarang.



mak pilih frozen free hair. Dia nak yg muslimah pulak. 



sponge cake.


bday girl sehari sebelum. Baru ambik kek dr umah cep. x sabo sabo nak tengok.



pagi nak ke tadika ngadu sakit perut. hmm nak buat perangaila tuh. terus mak ugut nak bg kek kat org kalo ngengada. Sampai tadika terus sihat.

^___^



dah selamat diraikan. :)


cece sukala tuh. anak anak



okei, selamat dah.

janji mak dicapati.




Sian mak ngan pak. dapat tengok ajer kek anak anak. merasa edak. Udah masing2 excited nak mkn ngan kwn2.

Xperla nak. Janji korang hepi. mak pak dah muak mkn kek. cewahhh


Bday Aiman ngan delisa senang nak ingat. Sebab sama bulan. beza seminggu ajer. Umarla sorang2 bulan 9. Bagus gak mcm ni. Tiap bulan kita makan kek yer. 



1 comment:

  1. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang Ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno:+62852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
    KLIK->Toto Magnum 4D 5D 6D Ki Witjaksono.

    ReplyDelete