Friday, October 28, 2016

Kesayangan abang dan kakak


Assalamualaikum..


Sekarang ni Umar menjadi kesayangan semua orang. lagi lagi abang Aiman dia. Nak main ngan Umar ajer. :) mentang mentang sama sama boy yer




Jadi kesayangan sungguh

^___^



Pagi2 dah kena cium ngan abangnya.. 
Abangnyala org pertama yg haiiiii Umar..
Cium bukan sikit sikit
Cium tahap gomol tu
Habis basah muka Umar terkena air liur basi abang dia..
Nasib kamula Umar.





Kehadiran dia memang dinantikan..
Kakak pun sayang sangat..
Umar ni comella ma.
kikikii



Masa mak dalam pantang, kakak pun nak tdo  ngan maknya.. so Umar tdo kat tengah tengah.
Adil katanya

Abang pun nak tido ngan mak, tapi papa dah warning "jangan"



Diam diam abang ada hati nak riba adik. Aissh risau mak .
Boleh riba bila mak ada kat depan mata jer.
Mak yg tolong letak kat riba abang.
Kalau Aiman yg angkat, udah diangkat macam anak patung tu.
huhuhu 



Umar tido dalam buaian pun boleh jugak dia nak cium.
Sayang beno tu.. X kisah Umar dimana, kalo nak cium dicium jugak..




Eh ehhh sedapnya kakak landing atas vontot adik.. 



 Balik sekolah terus cari Umar dulu.. nak main ngan Umar.
mak x bagi sebab Umar dah tido dalam buai.
Jgn kaco mak nak masak ni.



 



Bertuahnya Umar, semua org sayang dia.
kakak selalu acah acah bagi Umar makan coklat
mama kata x boleh. Umar kecik lagi x boleh mkn coklat.



Umar buat peace..
Umar x buat, kakak tolong buatkan..
Ambik tangan Umar dibentuk jadi peace.. mana Umar nak..aishh kakak ni



diajak pulak berwelfie..
Umarrr..

macam macamla kakak ni
udah penuh hp mama ngan gambar lubang edong bebudak ni



Otw pi skul. 
nak tangkap gambar ngan Umar
mak layan kan jer




 alalaaa umar
Sayang Umar



Adooiiiii
kesudahan apakah ini!!

kikikii




Udah ngaper kamu buat begitu .. Nak suruh Umar gelakla 
adoii macam macamla

Sampai skul kakak x bagi mama keluar, macam dulu dulu.
Sebab apa x bagi mama kuar?

nanti techer Zu ambik Umar.
lorr 


 

Si Umar
Kesayangan abang, kakak, mama n papa..

acanerla semua x sayang..
muka comel jer.
bersih sungguh muka bayi ni kan..

muka x der dosa..




3 comments:

  1. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang Ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno:+62852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
    KLIK->Toto Magnum 4D 5D 6D Ki Witjaksono.

    ReplyDelete
  2. Alahai Muja. Kalau kakak ni yg cuma tengok gambar tak dpt pegang pun suka dan geramnya. Apa lagilah kakak dan abangnnya. Dpt gomol memanglah baru puas:)

    ReplyDelete