Thursday, January 28, 2016

Spot Check kelas anak


Assalamualaikum..


Mencabar betulkan menjadi emak zaman ni.. selain kena buat kerja umah, mak sekarang udah jadi mcm detektif conanla pulak.

Petang semalam aku melawat kelas Aiman. Sebelum aku lawat kelas dia aku check dulu beg dia kat  dataran sekolah dia tu. Aisshh aku ni xdernya nak nunggu2 Aiman kat situ tapi sebab xnak pening kepala lagi terpaksala .



Mcm mana x pening kalo semua buku tulis dia dok tinggalkan kat kelas. Jadual waktu pun dalam buku tu, x sempat aku nak menangkap gambo. Tahu2 x dibawak balik. mls mak nak pening aku bwkkan semua buku yg ada. Adala tinggalkan cikit.


Aku ingat aku sorang yg jadi detektif conan, upernya ada gak mak pak budak lain pun mcm tu. Check beg anak. kikikiiii


Alhamdulillah, semlm semua buku masuk beg tapi bekas air plk xder. Bila tanya dia ckp " ehh tadi Aiman ada bwk kelasla ma ". haaa ada jer bwknya tp xder.


Jom p kantin. Kita tengok ada ke x.



haaa elok tersusun jer koleksi2 bekas yg tertinggal. Tu botol star wars tu, leman punyala tuh.


Adoooii doi doi...


Lepas ni kalo tertinggal lagi, pandai2 kamula cari yer.


Ohh masa check kat kelas dia tu, Aiman tunjuk sesuatu kat aku. kikiii




ma, lukisan Aiman ma. Ni ha nama Aiman.

waaaa teruja aku melihatnya. good bang good.





Dah dapat semua jomla balik.

mata mak mak ni memang awaskan.

Sampai kat keter aku nampak Aiman pakai kasut orang lain.


Aimannnnn, kasut saper kamu pakai ni!!!

Huuuuaaaaa peningla mak kalo hari2 mcm ni




kalo buku tertinggal dah ada bekap dlm hp. Cuti ni baru nak tandakan hari2 kat buku ..


1 comment:

  1. Aiman ni jenis yg tak kisah Muja
    Kalau budak perempuan hal kasut dan stationery memang dijaga
    Murid tahun satu memang macam-macam kerenah, mak-ayah kena sabar ajelah:)

    ReplyDelete