Tuesday, November 4, 2014

Gold Coast Morib kali ke 2


Assalamualaikum 

^___^


Mood hepi. Selepas bercuti semalam

Edakla kemana. Bawak anak anak p main air kat GCM ajer.

Kali ke 2.

Last pergi masa Delisha umo setahun lebih. 


Sebelum cuti sekolah bermula, baiklah aku bwk bebudak ni berjalan jap. Montengla Aiman semalam. Xper, exam pun dah lama habis. Hari ni pun xder sessi sekolah sebab mak pak datang amik report card. Nanti aku cerita psl report card Aiman pulak yer.


Gold Coast Morib.
Lebih kurang 30-40 minit ajer dari umah.
Jimat. X payah nak berhabis tol ngan minyak.

Ambik pakej suite room+bfast+ticket ( 2 pax ) cuma RM168.00

Xder apa perbezaan pun . Dari segi kaunter sampaila ke bilik. Masih sama mcm pertama kali datang.


Itu sudah dapat aku jangkakan. Cuma kali ni dapat daftar awal, so bolehla bebudak main air pun cepat. X payah masuk bilik. Kita check in kolam terus.


Ya beda beduuuuuu



beli brg keperluan dulu.

Jgn risau semua ada disini. Mahal murah saja bezanya. :)



Sudah ada sorang 1. Puas hati




harga tiket masih sama. Kena beli utuk Aiman.

Delisha x yah. Lom cukup tinggi lagi.




Eh ehhhh mcm dah kena beli tiketla dik.
Xla.
Tu remos rambut jer yg tinggi. 
Kihkih


Okeila... jemput baca yer.






 Pelampung itu betul betul penyelamat aku ngan somi. Kalo xder, kompem kena dokong baby endut ni saja.

Bila ada pelampung ni , bergerak bebas dia kesana sini.

Senang hati mak pak dia.

^____^





Champion keluarga Hairi.
Saper lagi kalo bukan leman



anak superman vs bapak superman.




Aku yang dulu dan bukannya yang sekarang.

" Kalau dulu aku kat tepi tepi , sekarang aku dah kat tengah tengah u "





" Aku yang dulu "








Bila beli terus secara online ni memang diorang bagi bilik facing ngan theme park. Tu yg terbaik.


Cuti pendek 2h1m, memang berbaloi rasanya.

Akan ku datang berkali kali lagi.


* Kali ni aku x sempat nak terbau " BAU " itu. Tapi somi ckp dia ada terbau lagi. Nasib komela kalo datang ada bau yer. *





1 comment: