Friday, September 19, 2014

Sikit sikit lama lama membukit


Assalamualaikum semua


Sepanjang minggu lepas aku x berapa sihat. Ntah kenapa tiba tiba badan boleh masuk angin.
Pagi pagi dah rasa lapo sangat. Macam sehari x makan. Lapo mengalahkan puasa pulak.
Bila dah ambik sarapan memang kompem yg bdn x sihat.
Aper lagi, harusla memuntahkan segala apa yg ada dlm perut. Baru lega.
Selagi x muntah memang x baikla jawabnya.


Masuk angin sehari tapi nak sihat 200% amik masa berhari hari. Kepala ting tong. Perut pulak meragam. Asik nak ke toilet jer. 

Bila tanya somi ada sakit perut x, dia kata xder.
Kenapa aku sorang jer yg sakit.
Nak kata salah makan, aku mkn benda yg biasa aku mkn. X berlebih, x berkurang.

Aisssshhh ni yg kena buat full check up ni.
Faktor umo kot. 
Alahaiii baru nak masuk 33 udah banyak penyakit berjangkit pulak.
Sedeh da


Dah plan nak buat test utk bacaan gula. Sebab aku saspek mcm ada kencing manis jer. Dulu ms ngandungkan Dsa memang aku dpt kencing manis tapi sebab faktor mengandungla.
Asyik plan ajer tapi x pergi2 buat sebab belom kol 9 perut udah krak kruk krak kruk. Ber rok ko.
Alahaiii klinik pulak kebanyakan bukak kul 9.30.
Acaner tuh..




Okei, kat atas tu hasil korekan tabung mlm tadi. 
Berat sangat dah. 
Macam macam coin ada. Coin siam pun ada gak. Ntah dapat dr manala. X pernah pulak aku p siam selama ni.

Tengah tengah bulan ni ada jugak gunanya. Leh menopap TnG yg dah berkurang tu. 


Jenuh gak aku nak mengira coin sekupang . Baru kira 2 ringgit Dsa udah campur jadi 4 ringgit. Kira 10 kali pun asik salah ajer.


Pagi2 dah pas kat adik. Nasib baik dia kerja memang guna duit kecik2 ni. X yah sebok2 p bank. 

^_____^


No comments:

Post a Comment