Thursday, June 12, 2014

Soalan Aiman yg buat aku terkedu jap


Assalamualaikum

Satu hari lepas Aiman mandi dia tanya kat aku.

" Ma, naper Man ada kotei tapi adik xder? "

Nahhhh , sila jawab yer mak


Aku tengok somi, somi tengok aku balik 


Ehhh memang budak umo-umo 5 tahun dah tahu tanya soklan2 mcm ni ker ha?

Lalu aku jawab " abang lelaki, adik pompuan ". memangla adik xder.


Ohhh nasib baik dia  x tanya lagi.


Kes lain bukan pertanyaan tapi serupa kenyataan.

" Ma, belila keter baru. Keter baru laju "

Ohhh anak ko ingat keter ni harga dia 2 hinggit  leh dapat ker.

Dia tensen kot sebab kalo kat highway keter2 lain asik potong keter mak dia jer.

lalu bpk dia ckp " Aiman belajar rajin2, nanti kerja best boleh beli keter baru, besar. Mak pak leh tumpang "

Itulah Aiman


anak mak sangat ni.. hati mcm kristal



No comments:

Post a Comment