Wednesday, June 11, 2014

Menyelit di event " moon punyer blog "


Assalamualaikum


Ni cerita sabtu lepas@7/6/14  

^___^


Cerita beli kain langsir

Hambooii beli kain langsir pun nak cerita jugak ker.. 

Haaa tula korang, x tahu. Meh sini aku nak bg tahu.

Aku beli langsir kat Moon

Saper Moon tu

Blogger  moon punye blog tu ler..

jeles x jeles x..

 Bukan moon yg jual tapi Sarah Hughes Globe punya kedai



Gambar gambar ni aku copy dr Blog Moon. Mintak izin yer .

Ntah naper x der mud pulak nak tgkp gambo hr tu. Agknya kepala dah pening sbb x tahu nak pilih kain langsir mn yg cantek




Ni adik aku yg gedik punya pasal. Ohhh saya segan tau. Boleh dia mintak kat akak baju biru tu tangkap gambo dia. Siap peace yooo bagai. Ohh terkelu aku sihh. Nak buat gaya apa ni



Terasa percikan glemer jap bila tengok muka masuk dlm blog org yg femes ni. 

Ni pertama kali aku beli kain langsir utk 1 umah. Kalo edak selalu buat utk sliding door jer. X pun tgkp jer.

Bila dah beli, kira2 memang berbaloi baloi.


Hari tu aku berbelanja RM350 utk 25meter kain. Purata 1 meter kain RM10.

Berlangsirla semua tingkap umah aku lepas ni.

Xderla nak tangkap muat jer.

^___^


Siap boleh belikan kain utk mak lagi. 20m x $5 = $100.00

Langsir baru la raya thn ni.


Hari tu aku p ngan adik aku jer. Anak2 aku srh pak diorg jaga.




Awat baby Sarah tengok acik mcm tu sekali. mesti dia pelik naper acik ni hover sengeh sangat. Ker mcm x pernah nampak ajer. Stranger tolla
kiiiiiiii


Before balik kita makan dulu. Memang cantekla sangat sebab masing2 perut dah berdondang sayang.



TQ la pd moon sebab ada event mcm ni.

Hari tu aku ada nmpk gak blogger2 yg lain. Ceera ngan akak dia pun dtg. Cantikla diorg ni. Ingat kat blog tu gambo 360 tapi serius diorg natural beauty. Moon pun baik ajer. Suara mcm ibu mithali jer. Soft spoken.Ai malu tau nak ramah2 sangat sebab 1st time jumpa. So ai pandang dr jauh ajer.




Muka stress sebab dah ada 3 beban beg nak usung naik lrt. Adik boleh menambah soping lagi. Carik pasal tolla budak ni.



1 comment: