Tuesday, June 17, 2014

Penterjemah bahasa diperlukan segera


Assalamualaikum..


Kepala sudah pening.

Acaner aku nak terjemahkan ayat ayat ni.



Aku translate sebijik sebijik kang pelik bebeno bunyi nya. 





Aduhaii, customer ni pun ngengada. Sebelum ni elok jer aku bg dlm bi.  La ni nak bm la pulak. Aku tahu la kita dok kat bumi Malaysia . Tapi kalo supplier ngan barang dah dtg dari Jepun, bersyukurla yg diorg nak bg dlm bahasa inggeris. Kalo dibaginya dalam bahasa Jepun. ke lagi haru biru


Saper leh tolong?

Aku bagila upah. Mintak kat Encik Bos.

Saper suruh diorg x nak translate kan. Mcmla x tahu yg bi aku ni lintang melintang

 Tolong tolongggg. huuuu




1 comment:

  1. Kakak rasa kalau nak translate BM memang agak payah kalau bab chemical dan hazardous product ni Muja..

    ReplyDelete