Monday, June 3, 2013

Bertambah lagi 1 harta..



Assalamualaikum wbt..



Korang ingat tak, pada hari cuti  CNY hari tu. Aku & bos bos terpaksa mendatangkan diri ke opis. Untuk menyiapkan dokumen2 tender.





Alhamdulillah, dua2 tender kami berjaya dapatkannya.




Inilah harta baru yg baru sampai pagi tadi.


Terpaksa menggunakan khidmatnya sebab kudrat 4 kerat kami x mampu nak mengangkat mesin welding yg beratnya cecah 60kg tiap 1..  secondhand ajer..


Semoga syarikat tempat aku bekerja ni sentiasa dimurahkan rezeki & maju berkembang..


Syukur alhamdulillah..  :)


2 comments:

  1. Tempat kakak pun beli forklift baru Muja tapi Toyota (2nd hand juga) janji boleh angkut barang keluar/masuk container dah cukup baik

    Berbaloilah hari cuti kerja keras akhirnya tender dapat. Tunggu bonusnya aje Muja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bonussss.. kikiiii Insha Allah kak..

      Delete