Wednesday, May 29, 2013

Pemandu yang kurang moral


Selamat petang..



Kita dari kecil sudah diajar supaya sentiasa berbuat baik dalam semua perkara.  Baik ketika bercakap, baik semasa berkawan dan buat baik sesama makhluk dibumi ini.



Dalam ketika kita berbuat & berprasangka baik kdg2 tergelincir juga perkataan jahat drp mulut kita.  Contohnya: apesal lembap cam nak mam--S ajer dreber ni..


X pun berpikiran jahat cam " eeee aku langgar pulak keter org ni "..


Korang pernah x rasa mcm ni..?



Aku !

Korang jgn tanya.


Selalu sangat rasanya nak melanggo keter org nihh..






Camner x paneh hati ..  Kalo keter depan bwk keter cam kura kura..  Aku dah dekat rs cam nak langgo bontot dia pun leh dia buat x tau lagi.. buat buduh jer.. bila aku potong, aku tengok mamat tu ngah menyengeh sambil henpon beso melekap kat telinga..  Sangat kurang ajo aku rasakan..  keter lain berderet panjang , leh dia bercinta lagi.. Sakit hati tol kalo aku nmpk dreber mcm ni. Pentingkan diri sendiri.  Sungguh menyusahkan orang.



*ckp jer nak langgo tapi aku pemandu yg bermoral, x derla langgo..nyusahkan aku ajer*



1 comment: