Thursday, February 14, 2013

Datang kerja semasa cuti..


Wahhh bajet nak jadi perkerja cemerlang sangat la yer..


Aisshhh sebelum tu...

Assalamualaikum wbt

Aper kabar kawan2 semua..


Puas hati tak makan limau..  melampau ko Jah, sampai ceri beri ko yer..kekekeee


Okeh, sepatutnya minggu ni opis aku bercuti seminggu.. minggu depan baru beroperasi balik..  Biasala kalo company cine, setiap kali CNY otomatik off seminggu.. x yah nak apply leave, memang bos bagik cuti..


Tapi 2 hari sebelum bercuti en bos ngan sopan santun tanya " Muza, next week leh masuk kerja x "..  allooo sampai gitu sekali dia bertanya...  " OKEH bos " tapi Mon-Tuesd xleh yer.. :)



Aku ngan opismate ngan en bos2 kena masuk kerja semalam utk menyiapkan tender dokumen yg kena hantar Isnin depan..  Baguihhhhhh


Masuk kerja jer terus closing date...  ohhhhh mai mak, maner sempat nak siapkan..  


- meja mkn yg udah jadi macam meja cikgu ajer -



Itulah sebabnya aku kena datang semasa bercuti.. hehehhe


Aku xperla, bukan raya aku..  diorang la kesian, terpaksa kerja gak.. nasib baik kampong masing2 kat Puchong ajer..hehee

 Xper bos, Insha ALLAh ada rezeki dapat tender ni memang alhamdulillah.. jangan lupa bwk saya jalan2 yer..




done...


Sepanjang 2 hari ni baru aku tahu aper perasaan org yg kerja kat kedai fotostat ni.. Lenguh gak tau badan2 ni..  korang ingat senang ker..  tengok cam senang,  cer try sekali duduk kat mesin tu..  dr pagi sampai ke petang fotostat jer..  mau gak kematu jari jemari ni..



Time ngah sebok  dan dan ni jugakla mesin fotostat nak buat hal...  bunyi macam nak tercabut semua skru ajer.. nasib baik ko x buat hal terus kalo edak memang ko sajer carik pasal (garangnya)



Esok aku leh menyambung cuti ...  berjumpa lagik Isnin depan insha ALLAH yer..



* suami & Aiman demam selsema.. alahaiiii *







2 comments:

  1. Ohh Muja keje bahagian Tender eh... dulu masa OKje keje pun duk bhg contract n Tender... hish mmg tak suka ada dateline...menci! lagi2 kalau nak cuti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okje.. heheee saya kerla multiple..buat tender, buat akaun, yg mana leh buat saya buat..hahhaa

      Delete