Friday, May 3, 2013

Pos Laju di Puchong Jaya.


Assalamualaikum wbt..


Salam jumaat semua..

Pagi tadi jln lengang ajer..  bebudak kat taska pun dah x ramai.. Ramai dah blk kampong semuanya..  Semangat nak balik mengundi nih..  :)



Semalam aku mendengar taklimat pendek berkenaan "perkhidmatan pos laju".. 

ehemmm en bos telah jadi agen pos lajula pulak.. Actually pos laju ni adalah comp yg berbeza ngan kerja aku skrg cuma pejabat pos laju nih terletak kat bwh opis aku sekrg ni..


So aku jugak akan merangkap pekerja sambilan utk pos laju nanti.  kes back up jer..





Insha Allah pejabat akan beroperasi x lama lagi..  

Kepada kawan2 yang dok area Puchong Jaya or sekitar Puchong or Bndr Kinrara maila datang cini..heheee leh jumper2 together..ewahhh jumper sgtla kununnya..


Nanti2 dah confirm nak beroperasi aku cerita lagik okei..



Selamat balik kampong & selamat mengundi..  jom kita jalankan tanggungjawab & HAK kita sebagai rakyat Malaysia..


I'm so excited for this election..

^_______^




No comments:

Post a Comment