Tuesday, May 7, 2013

Jumpa lagi di PRU 14


Assalamualaikum..


Sila jangan menyampah ngan tajuk di atas yer.. Saya pun nak memorikan jugak cerita pilihan raya dlm blog yg terchinta ni.. :)


Alhamdulillah, aku dah pun menjalankan tanggungjawab sebagai seorg rakyat Malaysia..



Elok elok jer petugas tu calit kat jari aku..  xler penuh atas bawah.





kiri kanan penuh ngan bendera.. 

Syok tol mengundi kat kampong nih..

walpn dikampong semangat mereka sgt berkobar kobar..

yang kelakonya abang aku baju biru, adik kembo aku baju ejo.. bagus baguss :)





Ingat lepas ni nak tukar tempat mengundi tapi mcm x jadi la.. Dah ckp ngan suami xperlula kita tukar alamt mengundi.. biarkan ajer kita mengundi di kampong..


Mana tau ada rejki, kita dapat mcm ni lagi..


Korang hado?


Aperrrr korang x dapat.. xder rejkila tuh..


Memang x semua org dapat..  X taula bergantung kepada apa.. 


Yg lagi best saper amik kat Sabak Bernam dapat $100, jeles suami ..


Aku mengundi kat sekolah.. Lebih kurang kul 10 pagi.. Lps suami mengundi kat kg dia baru aku blk kampung aku.  Seperti yg aku jangkakan memang x ramai org.  Sampai2 kat bilik nak memangkah, barisla sesorg..  Terus sampai turn aku.. Sangat cepat..


Kalo kat KL org beratur panjang ada sampai melekit lekit ketiak tu tapi aku sangat la cepat..


mama, kalo x suka pangkah tau.. pesan ebob



2-3 kali aku tengok nama calon.. 

kikikiiii jgn salah ma.. Rugi rugi.  Nak tunggu 5 tahun lagi.. Lama tu..


Sekarang dah tau pun keputusan pilihanraya..


Aku berharap semoga banyak benda baik yg akan dilaksanakan.

Aku sebagai rakyat x mengharap duit seketol msk dlm bank .. 

 Aku nakkan benefit jangka panjang. 

Macam macammm... hmmmm



Ohh jari ku dah bersih x sampai 24 jam..



*pru13 meninggalkan kesan dalam hati ku*



2 comments:

  1. Samalah dgn kakak usah kata 24 jam kakak tak sampai sejam duduk di dapur masak itu ini dah bersih semua ink tu Muja..

    ReplyDelete