Tuesday, April 30, 2013

Coklat Cote D'or yang sedap



Heeee hari ni entry sampai 2.  Sok cuti so blog pun cuti rehat gak :)


Korang suka makan cokelat..


Aku sukaaaa

Anak anak pun suka...  





Pernah mkn cokelat ni?


Aku suka toll ngan ceklat ni tapi susah nak jumpa..

Kalo  pergi Langkawi memang melambakla..



Hari tu opismate ty nak kirim coklat x sebab abg dia kat Langkawi nak balik sini..


 " nak NAK nakkkkkkk ".


"Saya nak coklat gajah "

"apaaaa coklat gajah"


Terus cepat2 aku google gambo ceklat gajah..  memang rejki, ada jumpa

Aper lagi terus aku wasapp kat dia.


10 bar terus aku order..  tamakkk



dapat dah..

tapi 6 bar jer sbb 08/13 dah nak expired..


Naper aku suka coklat ni..


Korang tengok yer...


.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



banyak gila badam dia, dah la banyak, beso beso pulak.. 

Setiap kali gigit memang terasa badam dia..  suker giler aku... nasib baik x sampai addict kalo edak jenuh nak carik.. mahallak tu


x sabo nak mkn ngan anak2


Yg aku beli ni rasa original.  X silap aku ceklat ni ada 3 rasa, antaranya dark coklat.  Ohh aku x suka. Pernah kirim kat org.  Dia salah beli.  Udah membuang begitu saja. huhuhuuu



Setiap kali makan korang akan nmpk gajah2 yg omeii






1st time aku mkn ceklat ni ms kat old office.  Terus terpikat.


Kalo kat cni harga dia x silap RM17+ 1 bar.  


Kat Langkawi 1 bar Rm8.90 ajer..


Terkejut jap..  betullll ker?? 

Yang lagi best..


ohhhhh terharu jap.. (syukur)


Aku x perlu bayar sebab opismate aku belanja .

Ini kalilah..


Betul ker? banyak ni...



"betolla, sebab tolong buat income tax"..

Ohhh thankssss yaa..


Mode: senyum lebar 


Kepada kakak2 & kwn2 blog semua..


"selamat HARI PEKERJA"


Semoga kita sentiasa beriltizam utk menjadi pekerja yg cemerlang yer..

Peace no war.


Wasalam


2 comments:

  1. X penah makan...nanti lieya pi langkawi nak cari laaa...unik plak ade pic gajah...terus teringat batik cap gajah duduk ekekekeke

    ReplyDelete
  2. Where can I get this in langkawi??

    ReplyDelete