Thursday, March 14, 2013

Yang mana 1 menjadi pilihan


Selamat petang...


Aku nak share 1 kisah. Kisah benar sebab aku sendiri yg nampak. heeeee nampak mlm tadi.  Terus rasa menarik untuk dikongsikan bersama.


Mlm tadi pergi dinner disebuah rest mknn segera ngan suami & anak2. Suka sangat anak2 kalo dtg sini sebab ada playground.  Bersorak soraila 2 adik beradik tu.


Sedang ralit melihat anak2 bermain aku ternampak sebuah famili.  

Mak ayah sorang anak laki & sorang anak pompuan.  Khusyuk sungguh mereka mengadap meja. Hmmm tertibnya.  Semua diam jer. sepi.  


Anak pompuan ngan earphone ditelinga sambil tangan memegang buku ala2 kepop.  khusyukkk

Anak lelaki ngan ear phone ditelinga sambil memegang ala ala tab.


Ayah juga khusyuk mengadap tab..  maybe baca berita ekonomi.. shhhh diam


Emak pun khusyuk.. seriussss ngah ngadap tab jugak.. Hmm maybe baru berkesempatan nak baca paper online kut hari ni.. 

Sepanjang mereka duduk disitu, jarangnya aku dengar diorg berkata kata.. Hmm masing2 bz ngan cerita masing2..


Ker kepenatan baru balik dr fitness gamaknya




Amik dr google.


Selang beberapa meja drp meja aku, 1 famili, mak ayah, 2 anak pompuan & sorang lelaki (kalo x silap), mkn2 sambil bergurau senda.  Hepi jer aku nengok.  Si mak asik melayan anak2 yg sudah besar.   Maybe bertanyakan cerita persekolahan or kwn2 hari ni.


X lm kendian, si ayah menangkap gmbr isteri & anak2.  Hahaaa anak pompuan dia pura2 posing sambil memegang buku pelajaran. Mesti jap lagi nak uplod dlm FB la tuh. kikikiiiii




Antara 2 famili ni, yg mana 1 menjadi pilihan korang ????



*dekat tapi jauh*


1 comment:

  1. Muja duk mana ni.... dua dua tu mungkin OKje ke? mungkin tidak sebab takde tab sebanyak tu haha

    ReplyDelete