Monday, March 18, 2013

Stress!


Assalamualaikum & Salam Senin korang :)


Hari ni aku memang x nak stres stress..


Sejak semalam aku dah excited nak datang kerja sebab nak setlekan 1 quotation.  Berkobar2 aku nak hantar.


Malangnya aku sudah cuaiiiiiii..  ohhh tidakkkkk


Closing date: time# 12.00


Aku paham 12.00 adalah merujuk kepada pukul 12 tengah hari tetapi kenapa dalam sistem Quotation ni x leh access lagi.. Ohh tidakkkkkkkkkkkkkkk


Matik la aku kalo bos tau.. huuuuuuuuuu




amik kat google..



ohhhh sungguh stresssss


Aku ni kalo stress memang xyah org tanya.  Muka aku dah tunjuk segalanya.


Ohh muka aku ni memang xleh nak menipu.



Udahla stress ngan kecuaian sendirik, time nila byk sgt arhn dibagi.. betambah2 stress aku..  Baru aku sedar, aku ni xleh dibebani ngan byk kerja..


Opsss bukan begitu, aku x kisah dibg byk kerja.. aku lagi suka


Tapi aku x suka kerja yg semua dtg berlumba lumba...  masa tu semuanya nak kena buat..  Ohhhh aku cuma ada 2 tangan ajer..



Kepada En bos, staff mu ini mintak maaf yer


Nasib baik Q tu x berapa penting..
.

hooooo



*korang jgn stress2 yer.. hepi working*



3 comments:

  1. kesian pulak baca entri ni..hihihihihi

    ReplyDelete
  2. jgn stress dik..senyum selalu key heheeheh

    ReplyDelete
  3. Pergh!!! memang masaklah Muja... hembuslah ayat apa apa pun kat boss muja biar dia lembut hati hehe

    ReplyDelete