Tuesday, October 23, 2012

Aku suka sangat ngan kejutan ni



Huby bagi bunga yer.. hahhahha yerla tu..  Buat tebiat kalo dia bg bunga kat binik dia ni.. heeee 


Petang semlm huby bg tahu tentang bil tnb .  Dia suruh teka berapa bil tu.  Bila aku ty dia kata x sanggup nak bagi tahu. Issss main teka teki pulak laki aku nih.



So bila dah sampai umah aku tanyala berapa ?


Ni ha..  dia tunjuk kat aku..  terkebil kebil aku tengok bil tu..  mcm baru pertama kali tengok bil elektrik.


Cer korang tengok sekali...






pelik kan kan..


Ni lagi clear



utk 19 hari



Kejutan betul.. caye x nak cayer jer..

"Ni estimated ke yg betul betul pa? "  aku tanyak kat huby


"Betulla kut sebab dia teropong tadi.."



Ohhh bio betul, mn pernah aku x kena bayar bil..  Selalu tiap tiap bulan aku byr lebih RM60.

X per xper,  aku tunggu bil bulan depan pulak.  X cayer sungguh.

Klao betul, walaaaa manyak syok loo







2 comments:

  1. aik....takkan rm0....bior betul

    ReplyDelete
  2. rm16 tapi gomen kan bg subsidi.. kalo bwh rm20 free..memang x caye.. hahaa rejki2

    ReplyDelete