Thursday, February 9, 2012

Selekehkah aku !

Aku ni jenis org yg x pakai mekap & memang x tau bermekap pun. P kejer just pakai pelembab ngan bedak berubat..Alaa bedak tu bolat rm5 ajer. Tu bedak huby tp aku slalu join sekalik keke marah dia sihhh




# Ms ngan K&L #




Lip bam pun pakai ms dah smpi opis.. heeeee


Mlm tadi akak aku dok mcm membebel. Dia tengok muka aku ni lemau ajeee..Suruh amik supliment then dia srh mekap. Bkn nak show kat org but fr confidenself. Bajetla sbln 100 tuk dri sendiri. hehehehe.




# ms kat mcs # miss uols



Aku dulu (hmmm mcm lm sgt jer) ada beli lipstik ni tp jrg sgt pakai..Asyik luper ajer . Maskara udah pun dipakai ngan Aiman buat lukis mural. Mls dah nak beli. Selalu aku let go lipstik tu kat mak aku. Lip aku ni sensitif ckit. X sesuai brand kang lip aku dry. Udah tangan aku gatal nak mengopek ajer sampai berdarah huhhhh


Selalu kuar cume tepek bedak ngan lip bam ajer. Sempoiii i like it.



# Time ni jer la muka aku berubah :) #


Selalu gni jerla muka aku






~ Ingat nak belajo mekap yg natural jer..xnakla eye shadow kaler bru terang TAPI bukanke dulu penah blajo mekap.....ahakkss ~

No comments:

Post a Comment