Friday, February 10, 2012

1 buku 1 bulan !

Salam Jumaat :)

Kejap jer dah hari Jumaat kan. Baru keje 3 hari esok udah cuti lagik.


Mlm tadi terpandangkan beg plastik terpelosok kat bb coat adik. OOhhh beg plastik dr popular. Last 2 week ada beli 2 naskah buku ngan 1 clolouring book tuk abg.


1 buku dah start baca & sampai hari ni baru berjaya baca sampai page.......ohh x der page lagik upernye. Baru belek belak ajer.. huhuhuhu beria aku bwk p opis kunun nak baca. Edak gak





# fr motivated myself #



1 buku lagik baru bukak cover plastik dia. ekekekeee and mlm tadi baru bc page 1 aje. Semua 500+ pages. Walaaaa bla mau hbs ini buku:)




~ 1st nover fr yr 2012 ~



Dulu aku ni kaki novel. Ingat ms stadi dulu, kalo dah dpt novel mau 1 mlm x tdo. Skrg ni kalo dpt novel leh lagi terpk , nak bacer ke or nak tdo jer or buat kejer lain. Kalo x buat kejer skrg t anak2 bangun tdo dah x leh nak buat. Gtula pulakk . So memang la susah nak bc.


Ingat x ms aku baru stat kejer. Ada baca 1 novel "7 hari mencintaiku" x silap. Sampai skrg x katam2 lagik. Last sunday udah pun aku pulangkan kat akak aku. Baca x sampai setengah buku. kekekekeke


Novel yg aku br beli ni pun aku tgk sinopsis dia mcm novel2 yg lain ajer. ms mula2 jumpa gadoh2. Lps tu diam2 jatuh cinta. Alahhaaaaiiii tp aku beli gak.




~ bc sinopsis dulu ekee ~




~ byk dah cetakan dia ni...hrp2 puas hatila membaca t ~


Eh ehhhh sykt cetakan tu dekat jer ngan umah aku la ( der kaitan ke ! )



Aku beli buku ni sbb nak memotivasikan dirila sempena tahun baru. Sebab tu 1 beli novel 1 lg beli ala2 ilmiah gtu. X rugi pun beli buku byk2 sebab leh dpt relief ms kira income tax :) cuma nak mencari masa nak membaca jer masalahnya.


~ Jangan luper Motherhood Expo willcome back on 24-26/2 at KLCC...mesti mau pergi ~
~
~

No comments:

Post a Comment