Wednesday, February 8, 2012

Bagai di kejo Ah Long

Tensen tul aku seminggu 2 minggu ni...


Owner umah dok kolllllll ajer mengalahkan aku ni ader utang 200 hibu ngan dia. Kater udah malas nak jual umah tu kalo aku x jadik nak beli. Tp yg ko dok biziii tanya loan aku ape ke halnye. Aku taula aper aku kena buat. Ingat senang ke nak wat loan ni.


Sampai aku dah mls nak pick up kol kalo nama dia yg kua. Bkn setakat owner umah, ngan abang ipo sekali dok nyebuk. Adoooiiiiiiiiiiiiiii stress tul aku.


Kalo dah x der perkembangna dr bank xkan aku nak bg tau gak. "ellooo bank xder any newsla"."Slm, bank xder kol sy lagila". Xkan tu pun aku nak bg tau. Agak2la


Patotla buyer bfr ni udah berkaso ngan ko. Cara ko memang nak sama dah ngan Ah Long.


Sabo sabo.Mikio kan umah memang kena bersabo..

No comments:

Post a Comment