Thursday, October 6, 2016

Macam MAMAK !


Assalamualaikum..

Korang cer tengok betol betol.



Ada macam x?



Ada macam mamak ke Umar ni??




Aisshhh terkezut aku tau, bila 1st time balik kampong mak cakap Umar mcm Samy Vellu. ehehemm kulit Umar tu. mcm Samy Vellu pulak.


Embah cakap kok Umar dah berubah beno ni. Lain mukanya.
Bio betul mak. X kan mcm Samy Velu kot. kalo ckp hidung mcm beliau okla jugak.


Lps tu aku tengok betul2 muka Umar . nampak lain beno ker kulitnya.




Adik beradik aku dok panggil Salaman Khan .
Aisshhh korang ni kan

kalo dah semua ckp mcm ni memang yerla tuh.
Aku hari2 tatap memangla x perasan.


Adik aku cakap warna kulit Umar memang x sama ngan abang & kkk dia.
Tapi hidung Umar tinggi.

Udah diorang cakap ms pregnant aku dok mkn kat kedai mamak ajer. 
kihkihkihhh

memang ms mula2 pregnant aku asik mkn kat Pelita jer. dah lauk tu jer yg leh masuk perut. Tapi jap jer.


Bos aku pulak cakap hidung Umar tinggi sebab aku suka layan korea. kahkahkahh. dapat tang edung ajer. Kulit terkenan kat mamak.


Aperpun boleh.



Aiman masa kecik dulu memang putih. Org ingat dia gegel lagi. Mcm anak cina. Tapi aku tengok mcm biasa jer. delisha pun cerah gak. tapi dua2 edung pesek mcm mak dia. 


^___^


x kisahla hitam ke putih.

mak sayang korang banyak sangat.
Love so much - infiniti ~





No comments:

Post a Comment