Friday, July 31, 2015

Sebelum Raya


Assalamualaikum semua

Semoga semuanya baik baik jer. sihat sihat, betambah comel 

Selamat hari raya aku ucapkan kepada semua yang mengenali diri ini. Amboii macam nak sampaikan ucapan pulak yer. heee


Thn ni aku beraya kat belah somi aku dulu.  2 bulan sebelum raya jenuh aku mikirkan hal ni. Last year aku beraya kat mana yer?
umah aku ker umah somi aku.


Dok sebuk tanya kat adik beradik aku, aku last yr beraya kat mana dulu 
Adik aku yg lumut tu ckp aku beraya belah somi, yang lain2 x ingat.
Cari gambo last yr pun xdo.


Aisshh acaner leh terlupa nak jenguk entry raya last year.

Yg somi aku sajer jer.. mengkonpiuskan otak aku. 
Last year kat sg tiang la.


Sampaila ai terpercaya tau.

Sebab tu thn ni beraya kat umah somi. Pecah tembelang bila akak ipo tanya " bkn thn lepas ko beraya kat sini ker? sama ngan akak ". ku jeling jeling somi ku itu. Nyengeh jer.

Fine. Next 2 years blk kg aku jer. :)


Balik kampong hari selasa petang. berbuka kat umah aku dulu. esoknya baru blk umah somi.



Aiman kebosanan sebab xder geng. Bila xder geng mulala otak dia berkembang pesat sampai menghasilkan idea idea yg sangat kreatip n inovatip.

Aku tengokkan ajer. x kuasa dah nak melarang. Turn atok dia pulak bersuara.



 Time ni ko offerla Aiman buat apa2 kerja. Dia akan terima dengan relahati & gembira
Cuma ko kena ber jaga jaga jer. 
hehehhehhee acaner tuh.

Nak lepas tangan pun xleh.



Gegirl ni pun sama ngan abang dia. Cuma dia x lasak sangat. X nak bepanas.  Hot katanya.

Anak  buah somi aku semua dah beso beso. Time ni yg balik pun sorang jer. Sorang jer laki, Yg lain pompuan. Kdg2 mengajak balik kampong sebelah. terpaksa mak pak dia bisik bisik bg tahu apiq ngan nia lom balik lagi.

Tu jer citer sebelom raya. Next, citer raya ok.


No comments:

Post a Comment