Tuesday, January 6, 2015

Bayou Lagoon Park resort, Melaka


Assalamualaikum..

Pembuka tahun 2015. Dapat rejki p Bayou Lagoon.

Ni plan x terancang. Rezeki mlm akhir 2014.



^______^



Bayou Lagoon ni ala2 Gold Coast, Morib & Tiara Beach Resort, PD.

Ada apartment  & water theme park sekali.



Kat sini ada 2 apartment. Amari & Tahiti.

Belakang tu apartment diala.




Aku rasala, tempat ni baru bukak. Apartment pun baru lagi.
Game x berapa banyak. 
Ada 2 slide yg boleh main. Patotnya ada 3. 
X cukup tekanan air kut. Kering jer. kihkihhh

Nak santai santai, bolehla datang sini.






Slide hijau ni yg x boleh main.










Area ni sesuai untuk anak2 kecik & baby.





Ni sajala yang ada. Best x?

Jom tanya anak anak.


Dsa, best x?




BESTTTT.... Lompat bintang 2 kali



 "Bestnya kalau hari hari macam ni.. " :)


 



Memang Dsa enjoy. Dah berani masuk kolam sendiri. Aku perhati jer



 Aiman seperti biasa.  Kdg2 jenuh aku mencari kat mana dia .

Aiman aiman, awak kat mana. 



Nak masuk dlm ni diorg check brg jugak. Saper yg terang terangan bwk makanan memangla diambik. Kalo sorok2 boleh terlepas lagi kot.

Ms aku msk hari tu xder la diorg check sgt. Maybe masuk dr area apartment kot. Kotlah

Kalau lapar & dahaga kat sini ada kedai . X banyak. 2 kedai jer. 
Makanan yg dijual pun x banyak.
Aku x beli sebab aku bwk roti. heeee

Aiskrim cornetto kat atas tu 1 rm5. Mahei ke murah korang rasa.





 

Tiket masuk.
 Dewasa: rm20
Kid: rm15
1 day only.

Delisha free lagi. Ngam2 jer ketinggian dia. :)

Parking: rm3 per entry ( kalau park kat aptmn, free jer )

Siapa yg stay kat aptmn, wristband included.
Aptmn 2 blk, dpt wristband 4. Boleh guna selama mana kita stay kat sini.



Ni view dr balkoni aptmn. Tingkat 8, Amari villa. 



Nila kawan yg belanja i sefamili.

Tq mama Lisha. Lenkali ajak lagi yer. heheheee


No comments:

Post a Comment