Monday, November 24, 2014

Jalan Pantai Morib


Assalamualaikum

Apa kabar korang? Anak2 dah cuti sekolah so relek sikit kot pepagi ni yer. Best bila cuti sekolah sebab jln2 pun lengang. Yerla cikgu2 pun ikut bercuti jugak kan.


So ni nak cerita citer Sabtu lepas.

Aku bawak adik p jalan morib. Tengok laut kononnya. Adik aku mencebik jer. Lauttt. Caiit aper kelas tengok laut. Udah hari2 dia nampak laut kat lumut tu. Udah sominya yg nak p morib so aku bwk jerla.

Plan asal nak p karnival upin ipin. Nasin baik x pergi. Ramai yang nak mengamuk katanya. Aissss selamat aku. Kalo edak mau aku laki bini pun join grup mengamuk tu.Selamat


Apa yg ada kat Morin ni.

Macam macam ada.

Lagi lagi hari tu diorang buat hari belia x silap. Banyakla kedai kedai makan, kedai baju dan mcm2 kedai lagi.

Aku xder berjalan kat citu. Just ambik angin petang ajer.


Bawak anak anak jalan petang.


Layankan ajer gambo yg ada k.

^___^










Amboi anak dara ku ni. Seronok dia berkejaran ngan bubles tu. Terkekeh kekeh aku ngan adik aku gelak. :)



Kejo punya semangat macam mak dia yg punya buble. Hrp insan orang rupanya. 

Nasib baik akak akak tu baik jer dik.

Terima kasih yer adik adik. Sebab layankan ajer anak akak ni.

Moga murah rezeki adik. leh sewa buble tu lagik.

^___^





Yang terlebih exciter si Delisha ajer. Yg lain udah p serbu mainan yg kaler kuning tu.




Pantai Morib x banyak bezanya.. Mcm pertama kali aku sampai dulu.


Sesuai untuk sessi keluarga bertandang. 


Lepas magrib kitorang balik dah. Nak p makan sedap pulak.

Next entry.. Inshaalllah





No comments:

Post a Comment