Wednesday, October 15, 2014

Daftar GST dapat FREE MYOB v20


Assalamualaikum..

Hari ni tajuk entry masih berkisar GST lagi..

Ampun ya ibu bapak..

Aku bukan pekerja kastam.. bukan jugak staff kementerian kewangan ke

Aku rakyat marhaen biasa.. Ngak dapat untung apa apa sih...

Bakal kena bayar gst jugak..


Pagi tadi aku ada seminar pendek tentang NextGent anjuran pihak ePerolahan.

Siapa2 yang ada mendaftar dengan MOF tahula psl ePerolehan ni.


Sekarang ni semua ngah nak update sistem masing2. Semua nak start implement next year.


Lepas briefing psl Next Gen tu adala sessi pendek psl GST.

Okei just nak share ngan korang.

Sesaper yang belum daftar GST tu, bolehla buat pendaftaran bersama ePerolehan.

FREE of Charge.

Dapat eVoucher RM1,000.00

dengan eVoucher Rm1K ni korang boleh dapatkan MYOB v20 secara PERCUMA.



Oh makkkkk


Best giler


Tapi aku x best. Sebab aku dah pun upgrade MYOB yg aku guna skrg ni.

RM1,600 aku beli. 

Cissss


Benci ko MYOB.


Sebenarnya xla Free kan cuma nampak mcm free sebab ko kena dapatkan eVoucher Rm1K tu then bagi kat diorang. So myob tu nilai dia RM1K saja.

Cuma MYOB jer. Sistem lain x dapat.


Daftar pun free. Kalo ko srh comp yg buat koman koman RM400.00 diorang caj.



Ok, tu jer nak share.



1 comment:

  1. cuma mau ngucapin terima kasih aja, kemarin jasa catering saya sudah direkomendasikan kepada teman-temannya...
    acaranya bisa berjalan dengan lancar dan tamunya pada suka makanannya...

    temannya juga ucapin banyak terima kasih, katanya makanannya enak-enak,

    terima kasih ya kak, semoga jangan kapok merekomendasikan catering kami lagi...



    ReplyDelete