Friday, December 13, 2013

Gara gara Blog Adlil Jariah


Assalamualaikum 

Salam Jumaat semua..

Alhamdulillah....Bertemu kita lagi hari ni yer :)


Okei mai dekat cikit, aku nak bercerita psl 1 blog ni..


Aisshhh gara gara bolg dia, aku mlm tadi ngan Aiman bersungguh sungguh melakukan aktiviti fizikal.. Berpeluh gakla ketiak aku nih. Aiman jgn cakapla.. Dia ikut mcm bapak dia.. Mudah berpeluh.. Basah kepala dek peluh


Blog apa tuh yer ?
 Blog safee sali ker?
Heheee safee sali ada blog ker.. x tahu pun



Glemer blog akak ni sekarang


Gara gara dia share pasal 10 tips berguna daripada pakar kanak kanak.. 

Benda baik memang orang suka share.. Good job


Berbalik kepada cerita di atas.. Demi nak mempraktikkan seperti yg pakar tuh suruh, aku ajak Aiman main bola.. Tangkap bola, baling bola..lompat depan..lompat belakang.. Sepak bola jer xder sebab habis kang bola tu melantun kena cermin bagai..


Lepas sessi tangkap sambut bola, aku ajak merangkak pulak.. Yg ni delisha pun join..Adala 4 kali pusingan kitorg merangkak kat ruang tamu tuh.. saper cepat dia menang.. Winner dia mestilah Mak kan .. marah Aiman bila dia kalah, hahahaaaa mak pun xnak mengalah..


Sakit lutut tau sebab merangkak atas lantai.. Udah lama mak x merangkak tiba tiba pulak.. Merangkak kejap ajer, Aiman nak cepat sampai tangan adik dia terpijak.. Udah  meraung si delisha..

" Uwaaaaa Eman uattttt "


Mlm tadi sempat buat 2 aktiviti tu ajer. Esok balik kampung lagi banyak kita boleh buat yer.
macam macam ada.. hehehee

Kalaula hari hari buat mcm ni aku dah x yah sebuk2 nak exercise. Mcm ni pun dah berpeluh peluh. Sihat

Korang pun kena buat jugak tau..


'_____________________________________'


1 comment:

  1. Tu la guna nya ada blog kan... leh share apa yg baik...

    ReplyDelete