Monday, September 30, 2013

Kecewa dengan Diri Sendiri


Assalamualaikum 


Sabtu lepas ada sesuatu telah berlaku.. Menyebabkan aku somi isteri kehilangan mood.. Bukan setakat mood elang, aku jadi temper x pasal pasal


Bila ngah temper, memang best rasanya dapat memiap anak anak.. Dah piap sekali nak piiiap berkali kali.. Cuma nak berkali kali tu aku masih sedar.. 


Masa ni anak buat silap kecik jer , aku dah memekik.. Astagfirllah..



Anak2 tidur mulala nak menyesali.. Sungguh, mak menyesal nak


Ya Allah, kurniakanlah aku kesabaran yg tinggi 



Rasa hiba bila pagi2 Aiman cakap " t ma marah. Ma ukul " sambil buat balik camner aku pukul dia..Berkali kali aku ckp aku x marah dia, tapi dia masih cakap jugak aku marah.


Anak anak, maafkan mak.. 


* Inila terjadi bila terlalu lm simpan didalam hati. Sekali terluah, yg x berdosa menjadi mangsa *



1 comment:

  1. Kesian Aiman... bila kita sedang moody dan marah memang syaitan suka Muja. Tapi syukurlah Muja tersedar. Kakak rasa sayu juga bila anak kata macam itu kan... Harap tak terjadi lagi..

    ReplyDelete