Wednesday, August 21, 2013

Kedai Kekabu diPuchong


Assalamualaikum


X sangka ramai pulak yang berminat dengan Kebaikan Kekabu

Mintak maapla. 
Bukan x nak bagi tahu alamat  kedai tu , aku memang x tahu pun.. Bkn setakat alamat, nama kedai tu pun aku x pernah amik tahu. Mentang2la sebab dah tahu kedai tu kat mana 


Sebab ramai yg bertanya kat mana kedai ni, ku ceritakan cikit map dia.



Kalo korang dari IOI nak ke Putra Height akan lalu 1 tolkan. Alaaa lepas tol ajer ada psr tani belah kanan.  Tiap hari Khamis ada psr mlm kat citu.


Lps tol korang akan nampak simpang kecik / jln kekiri. Jln tu shortcut nak msk kampong or nak Ke Pcg Perdana, Pcg Intan , Pucg Permai pun bole.  Org panggil jln tikus.  Masuk jer simpang tu x sampai 50meter/2mnt korang leh nmpk kedai jual kekabu belah kiri. Sebelahnya kalo x silap kedai bundle. Betul2 tepi jln kedai tu. Kalo tutp korang xkan nmpkla. Kalo dia bukak, dia gantung kekabu kt luar kedai. Sebab tu korang leh nampak.


Senangkan. X yah pakai gps pun leh cari. hohohoo

Ini ajer yg aku dpt tolong.

Sekian..

*adik2 aku suka bwk blk bntl umah aku sbb lembut ajer..kekabula katakan*

No comments:

Post a Comment