Monday, March 25, 2013

penatla kalo mcm ni



Korang, aku penatla.. sakit kepala dah.. 

rasa nak jolok jolok je anak  tekak ni bg semua  makanan keluar..

Aku dah rs xsedap perut dr pg tadi..


Petang ni semakin sakit kepala bila kerja x setle2 lagi..


Korang, dari last week aku dah bertungku lumus nak siapkan keje ni.

sebab aper?


kalo kerja aku ni dah siap maka awal bulan depan RM3milion akan masuk dlm bank aku.. ehhh bukan bukan.. bank opis aku la.. 


Korang jgnla terlopong beso sangat ..kang lalat masuk..


Hmmm bil utk 3 bulan dah tertunggak..



Tadi aku kol comp beso tu, leh staff dia cakap fin dept x leh nmpk attchment yg aku dah buat..

OOooooohhh makkk


Dia kata kalo xder attachment xleh release pymt..

Ohh begitu yer..  korang nyer masalah kitorang lak menanggung akibatnya.. bodoh


Bakal sia sia jerla aku dtg time cuti nak siapkan keje ni..


Dan hari ni aku betul2 dah marah...



Adoiii  x sedap badan tol.. 

nak balik cepatla..  nak tido..



huhuhhhuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment