Friday, March 8, 2013

Gold Coast Morib ~ Dinner ~



Assalamualaikum wbt & salam Jumaat


Ceriakan hari ini.. almaklumlah esok leh golek lama2 atas katil  :)

Last episod jln2 ke GCM.. makan makan



Seperti yg aku dah ceritakan kat SINI, GCM turut provide dinner & bfast utk 2 org..  Senang hati betol bila mknn pun dah tersedia.


Dinner mlm tu cuma aku, suami & aiman jer .  Delisha ngah tido, so dia kena tinggal ngan embah.  Budak yg tinggi lebih 90cm udah kena bayar.  Kalo lebih cikit staff hotel tu bagi msk free ajer.  Ada tolak ansur jugakla.  Kalo tidak x silap aku bebudak pun kena byr RM20+.  Dewasa pulak RM35+..  Sori, aku luper nak rekod.


Dinner secara buffet.  Okehla. Mlm tu ada nasik campur, nasik ayam, kuteow sup, salad, buah & dessert.  Cukup mengenyangkan dah bagi aku & suami.


dinner mlm tuh..


Alhamdulillah... warek :)


Aiman jadi adik anjer mlm tu...




dok di tepi tepi..


Pendapat aku, kalo x nak susah2 cari kedai makan better dinner kat sini jer..  Tapi kalo rasa ia x berbaloi maybe boleh mkn kat luar .  Just pengalaman aku mlm tu ( nak tapaukan nasik utk mak ), x banyak kedai mkn kat area GCM ni..  x taula kalo mlm tu semua kedai mkn tutup.  Adala 1 rest mamak tp mcm x berapa best ajer..  



Breakfast pun banyak juga pilihannya.  Ada nasik dagang, kuteow grg, bubur nasik, kuih, roti etc.. Just nice.  Budak kena byr RM18 & dewasa RM20+.


Kalo ada bwk anak2 ( agak2 umur 4yr above ), memang dah kena bayar.  Walaupun kita cakap anak kita x makan/ xnak mkn, staff tu akan minta byrn  jugak.  Meaning masuk jer kat dewan mkn tu, dah kena bayar.  Makan ke tidak itu lain cerita.


Tempat breakfast kat tepi pool, hampir ngan beach..  syokla pagi2 mkn sambil angin sepoi2..  nasib baik xder bau ucuk..heee



Itu jerla nak share ngan korang..

Terima kasih kerana sudi membaca yer..

Edisi LEPAS GIAN



*plan 3 bulan lagi nak datang cni :) *




No comments:

Post a Comment