Wednesday, February 27, 2013

Mata ke 4!


Assalamualaikum wbt




Ini cermin mata ke 4 ku..  Sepanjang 12 tahun udah bertukar ganti sebanyak 4 kali.. hohooo nmpk sgt CUAI nya aku kan ..



Dulu ms xder anak anak, asik berganti cermin mata sebab dah jemu.. Aishhhh bole pulak macam tu..  Masa beli tengok cantek ajer, bila dah pakai baru rasa..alamakk bingkainya halus sangatla..cepat sgt bengkoknya..



Kali ke 4 ni baru aku beli hari Khamis yg lepas..  Gara gara anak aku pijak buat kali ke 21..  Kalo kali ke 20 boleh dibengkokkan bagi lurus, tapi kali ke 21, batang skru kat bingkai tu pun udah patah.. Sampai itu ajerla hayat cermin mata ku...  aku pun dah naik segan asik mintak tlg org kat kedai cermin mata suruh betulkan balik cermin mata tu..


x tentu pasal terbang rm400 beli mata baru.. X boleh x beli sbb aku memang bergantung ngan cermin mata ni..  mau jadi org buta jap nanti..heheee lagi kalo x pakai leh sakit kepala aku nanti..


Ada hati nak pakai lens.. hahahaaa tengokla t




*apesal byk sangat penggunaan kata nanti / t*





No comments:

Post a Comment