Wednesday, January 2, 2013

Selamat Datang 2013



Assalamualaikum uollss


Ape kbr hari? Moger sehat2 yer


Udah tahun 2013 yer..  cepat masa berlalu.. X sempat pun aku nak kenang benda2 yg berlaku sepanjang thn 2012 ni.


Azam?



Ohhh aku x pernah beria ia psl azam ni..  teruk yer (mcm org xder wawasan pulak)


Tahun baru selalunya aku nak jadi yg lebih baik drp semalam.

Hari2 begitu.


Tahun 2013 ni aku x plan nak wat aper cumer aku nak pastikan setiap tutur kata & perbuatan aku x menyinggung perasaan org lain.


Nak tulis kat blog ni kena pk dulu...  Kdg2 bila menulis "lagi2 ngah emo" tu yg ada terlaser sikit.  Wlpn kdg2 benda tu adalah realiti tapi x semua org boleh terimakan.


tq to Google


"SELAMAT TAHUN BARU"



*ngah pk2 aper skill yg ada utk menambahkan pendapatan keluarga*




No comments:

Post a Comment