Wednesday, January 9, 2013

Game komunis!


Assalamualaikum wbt

Cer korang tengok,  pernah x main game ni?



Pertama kali aku main game ni ms umo aku 13 thn .  Aku main kat umah kakak.  Terlompat2 aku main game super mario.. ekekee sampai tertarik2 rambut akak aku..  siyesss jakun tol masa tu..


Ada lagi rupanya game ni..


Ni hadiah akhir tahun utk Aiman drp pak dia..   X taula sebab apa, tiba2 pak Aiman msg bg tau ada belikan hadiah akhir thn utk anak laki dia.  kekkeke



Suka tol Aiman tengok game super Mario ni..  yg main bpk dia, dia dok gelak2..


Dia hebat main game tembak2...  Tergelak aku tengok aksi dia..  Aksi memang terbaekkss..  X taula dia tengok dari mana..  cepat tol dia ingat..


aksi 1
jgn eyak (bergerak)

aksi 2
fokus fokus

aksi 3
ma, semua dah ati (mati)


hahhaaa kelako x ..  kdg2 aku pun ditembaknya


^______^



Game ni bpk Aiman beli kat Mydin USJ ..  murah jer, rm 33..  


Pagik2 Aiman sebuk kejutkan aku " mama, jom turun " sebab dia nak main game..  Kaco daun tolla ko ni Man.. mak baru nak 'bangkong'..  


Pagi dia leh main ngan aman sekejap sbb adik ebob dia lum bangun lagi..  Bila adik dia dah bangun x merasala dia nak main ngan aman..  Adik dia pun nak main gak..


Masa tu umah mulala bingit dengo 2 beradik ni berkelahi..


*sejak dah ada ipad ni, game ni aman duduk dlm kotak*




No comments:

Post a Comment