Thursday, January 10, 2013

Asyik asyik cerita dia je..



Nyampah tol aku... Xder cerita lain ke nak tulis.  asyik asyik asyik pasal dia..muka dia ajer..

hahahhaaa jelesla tu..


Cerita 1


Tengok tu, dia pun meluat ngan aku dah.

Langsung x toleh kat  aku pun, hai hai bai bai jgn harapla.

jaga ko budak,  ada chance aku pancitkan tyre beskal ko..



kayuh laju laju..  makcik tu x betolla..  asik cakap sorang sorang jer..




"Alamak, abang ebob tinggalkan akula"

"Adik, selamatkan diri sendiri yer "



larik larikk..

huhhh sampai hati ko yer bang, tinggalkan aku..




manala abang ebob aku nyorok ni?



Jaga ko makcik,  berani ko pancitkan tyre beskal aku..


X pasal2 nak kena pom


Habis dah cerita 1


Cerita 2


Ni Delisha

Baldi lagi beso drp dia

Kejap lagi Delisha nak buat magic ok..

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

bang, lepas 10 apa?

20..

Erkk





























































tadaaaaa



Best x 2 cerita ni..  almaklumla, blog anak2 so cerita pasal anak2 jela yer..  Org ada anak mcm nila..  Jgn lak rasa menyampah .. heeee


Ni lah perkembangan terbaru 2 kanak kanak yg riang..


Love very veryyyyyyyyyyy muchh.. cup cup cuppp




1 comment: