Thursday, December 20, 2012

Susu baru untuk adik


Assalamualaikum wbt


Semalam aku dah bekalkan Delisha ngan fm.  




nila pengganti susu aku buat ms ni..


Ada kawan cakap, "aku x sayang ke dah start bg fm kat adik."



Hmmm rasa terkilan tu memang ada.  Cuma x terlalu sangat


X mcm perasaan ms awal2 dulu.  Bila suami bg fm kat adik,  memang aku sedeh.



Sekarang ni aku dah redha,  mampu susukan adik sepenuhnya ngan susu aku selama 1thn 2 bln jer..


Cukupla aku katakan aku dah x kuat.



Mlm tadi suami buatkan susu utk adik. Sajer nak tengok sm ada adik suka x mnm fm ni.


Adala 2mnt sungguh2 dia mnm susu tu,  lepas tu mula dibuat main.

Luakla 1 oz jer


Akhirnya, dikocak2 botol tu.  habis lantai basah dek susu dia tu.



Kalo mak dia ada memang xleh pakaila fm ni.  Kat mak dia jugak dia nak nyotnyot.

ko memang anak mak dik.


Baru sehari mnm fm ni, aku ngan suami rasa najis Delisha mcm terover bau lak.  

Nak pitam kalo nak cucikan buntut dia.kkekek


Suami ckp xkisahla berbau drp dia ceri beri.  lagi kesian.




Tiba tiba, semlm aku kebasahan balik.

Alhamdulillah,  leh smpn buat stok lagi  :)



* perasan Delisha x puas mnm,  kejap2 belah knn, kejap2 belah kiri. Penat mak ko nak *







No comments:

Post a Comment