Friday, December 28, 2012

Dalam sekelip mata ORG yg kita SAYANG sudah TIADA



Ohhhhh aku terbaca status kwn aku yg sungguh2 meruntun qalbu



Sedehhh.. Terus teringat pada suami dirumah...  Ngah buat aper la tadi.. Mesti ngan gaduh gaduh sayang ngan Aiman tu



Kwn aku tu sebaya ngan aku..  Suami dia telah pergi ketika sedang tidur..


Ohhhh bukan.. bukan meninggalkan kwn aku & larik dr umah

Dia telah pergi selamanya..mengadap ILAHI


X dapat aku gambarkan perasaan dia sebagai isteri..


Bayangkan, mlm tu ngah tido sesama..  Pagi2 nak kejutkan dia dah x bernyawa..

huhuuuuuu



Kalo mlm tadi  layan mesra, gelak2, bergurau senda  alhamdulillah..


Kalo mlm tadi muka monyokkk ajer...


Ohhh trauma seumur hidup..


Aku baca kat fb kwn aku tu, arwah suami dia saspek 'DARAH TINGGI'.






hmmm arwah tu baru 30 thn jer..

Hmm Pak Aiman pun ada darah tinggi gak..penyakit keturunan..

Lepas ni nak ajk Pak Aiman p exercise selalu..  Cuti jer p jln2.  X leh dok umah ajer..Kalo kat umah, lepas mkn mulala nak tarik bantal.



Lepas ni nak buat baik selalu..   Ngah marah pun nak senyum ajer..


Update 9/1/13:  Arwah meninggal ketika sedang outstation..  Ohh dia pergi tanpa isteri & anak disisi.  Saspek paru2 berair + mslh jantung.

Jika pasangan kita ada ckp x sedap badan & sakit2, better check doctor.



*mohon pd Allah, kurniakan aku anak beranak kesihatan yg baik2*




No comments:

Post a Comment