Monday, October 22, 2012

Ketika susah, siapa disisi kita


Assalamualaikum wbt.


Pagi isnin yg kelam kabut.


Siapa lagi kalau bukan Aiman yang membuat hal. Hmmm penin mak ko nak.  Kenapa la kamu x suka sangat pergi taska tu.  Mesti ada sebab bukan.  Mak ko jer yg x nak ngangguk bahawa org org kat taska tu x serasi ngan jiwa kamu.


Alahai, mak kamu ni emosi lebih pagi2 tapi petang t geleng kepala sebab tengok kamu dah lari kesana sini macam xder aper2 jer yg berlaku pagi tadi.  Mencik sungguh mak ngan kamu ni nak.


Nasib baik adik kamu yg sweet tu baik baik jer.  :) Adik suka tersengeh2.  Ohh cumel sgt dimata mak.


Opsss intro sgt panjang.



Ketika senang ntah saper2 yg x dikenali pun suka rapat rapat ngan kita kan.  Kalo dapat 'durian runtuh' masa tu baru nak kenalkan yg aku ni 3 pupu kamu,  aku ni pakcik kamula bla bla...



Ketika susah xder saper pun nak amik tahu.  Masa ni baru kita tahu hati budi org tu mcm mana.  Ohhh begini rupanya kamu nyer.  memang dendam kesumatla dalam hati.


Kalau aku ngah kesusahan, aku selalu mintak tolong kat famili aku.  yaaa famili.


Jarang mereka x tolong bila aku perlukan bantuan.  Wlpn x banyak sekurang2 nya mereka cuba membantu.  Terharu jikalau memikirkan.


Sebab tu aku sayang sangat ngan famili aku.  Wlpn aku x tunjuk kan kasih sayang aku kat diorg tapi aku syg sangat kat diorg.


Korang sayang x ngan famili korang?  Hmm utamakanla keluarga dahulu drp org lain yer :)


my sibling ~ sorg abg xder



* ada jugak adik beradik yg gaduh2 sbb harta peninggalan yg x seberapa.. Aduhai *

No comments:

Post a Comment