Thursday, September 27, 2012

Masalah yang tiada puncanya


Salam khamis sekalian


Dah lama aku x lalui keadaan ini....


Pagi ini ia berlaku lagi sehingakan aku sempat...




sarapan dalam kereta..


Ohhh nasib baik hari ini hati aku berkata kata " nak beli teh ais ngan roti telur kat kedai Z la "





Sampai cebisan terakhir aku makan..  dah  x yah nak mkn kat opis




siap teh ais bungkus lagi tu..   auuuuu melampau sungguh kamu yer..


Marah jiran jiran sebelah sbb nengok kamu ngunyah asyik la sangat


Jem tersangatla pagi ni bermula selepas tol Batu 13 sampai simpang nak ke Puchong Perdana.  Cerr korang bayangkan lama x lama kalo aku dapat hbskan roti canai tu.  Langsung x bergerak..  Leh msg2 ngan huby,  leh tangkap2 gambo lagi..  Lps dr dewan sukan tu, jalan oklak.. Leh gerak.  


Pelik sungguh sebab xder kemalangan pun..  Kereta rosak pun x der..  X taula kalo kereta rosak tu dah di alihkan .  Hmm pelik pelik.  X der punca tapi jalan leh sesak.


Dah lambat aku sampai opis.. Kalo citer kat En Bos mesti dia x cayer.  Sbb kat area opis jln clear jer..  Tulla bos, jem tadi..


* kalo jem nyer pasal, perjalan dekat pun leh jadi jauhhh sangat *




No comments:

Post a Comment