Wednesday, September 26, 2012

Bahayanya jika mak bapak CUAI walau hanya beberapa saat



Berdegup laju jantung aku.  Nasib baik xder sakit jantung.



Petang semalam leka masak bubur nasik adik dan mengemas dapur.  Huby pulak melayan anak anak ( @ memarahi anak anak jugak )..



Sunyi..


Sepi.



Auuuuuuuu  tetiba aku dengar macam adik menjerit dari tingkat atas


Pa, pa, paaaaaa  aku menjerit dari tingkat bawah.  Tingkat bawah lengang jer..


Pa paaaaaaaa ( hmmm huby mandikan Aiman kut dgn pintu tertutup ).  Sbb tu x dengo suara aku..


Paaaaaaaaaaaaaaaaa,  "Yerrrrrrrrrrrr" haaa ada pun sahutan.


Adik mana pa? dengan papa kan?


Mana ada ngan papa...


Terus berdesupppp aku naik tangga...


Astagfirllahhalazim.. mengucap panjang aku bila si kecik tu kat depan pintu tingkat atas...


Aku ngan huby berpandangan...


Mula la aku ngomel2, sepatutnya huby jaga Delisha..  mn boleh tinggalkan dia sorang2..


Allahu Akbar..  Syukur Ya Allah, KAU  lindungi anak anak ku..


Atas RAHMATNYA,  selamat Delisha panjat tangga dari bawah sampai ke atas...


Kalau dia tergolek...   Allahu Akbar..


X nak aku bayangkan..


laju wooooo dia panjat tangga tu..










2 comments:

  1. ya allah....pernah terjadi kt saya....tiba2 je anak saya jerit macam nampak hantu....saya terus lari cari anak saya, dgr dia nangis kt atas...berderau darah saya....nasib baik semuanye selamat....dia boleh panjat tangga walaupun jln belum stabil...haissh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itula..dpn tangga tu dah letak kotak2 tapi dia leh lalu kat celah yg sempit tu... hmm memang berderau darah ni.. syukurkan x der aper 2 berlaku..uhukkks

      Delete