Friday, August 17, 2012

Selamat hari raya , maaf zahir batin



Hari ni last bekerja sebelum petang ni balik ke kampung..


Aku ngan en huby kampung sebelah2 jer..  kg huby sampai dulu, 10 mnt kendian baru leh sampai umah aku..


Best kan....  best la sangat..


Aku cuti seminggu, huby hr kamis dah start kejer.. boring jer dengo kan..  kalo ada sedara mara yg keter 0 & blk Kl nak aje aku tumpang sekali..  hehheeee


Okla, sebelum blog ini pun bercuti hampir seminggu gak mcm tuan dia, aku nak amik kesempatan mengucapkan selamat hari raya buat korang yg bacer blog aku nih..


Nak balik kampung berhati hati memandu okeh.. jgn gelojoh.. yang penting selamat sampai.. xder lari ke mana kampung kita nikan..


Juga mintak maap kalo ada coretan yg sipi sipi terkena kat batang edung ( rsnyer edak adala sbb byk coret psl anak2 jer )..  ohhh kena mintak maap kat anak2 ni.. heee


Hari ni aku half day.. umah x berkemas lagik.  Baju aku sendiri x packing lagi ( anak2 & huby dah packing sdri ).. pagi tadi bsh baju lum sidai lagik.. huhuuuu bykner nak buat


ehhh korang poser ada turun berat x... berat aku smpi hr ni cecah 55kg.. senyum beso :)  jaman anak dara pun brt aku lbh 55.. hahhaha mesti adik badik aku jeles nanti..

okelah...


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" mAAP zAHIR & bATIN.. SEMOGER bERGeMBIRA dI haRI RaYA yG mULiA INi..

No comments:

Post a Comment