Wednesday, August 15, 2012

Bila bapak ambil alih tugas mama



Salam semua   :)


Akhirnya smlm aku pergi beriftar bersama bos2 & buss partner..  Tu pun selepas diceramah oleh 2 org mem besar ..


Sbb mkn bersama bos2 besar maka tiadala sebarang gambar.. hahhaha malu sih lagik2 hp xdo.. seganlak nak kuarkan kamera.. pelikla diorg tengok t  :)


Mkn jenis berhidang.. chinese food.. ada 10 dishes kut smlm.. sampai ke desert perut dah full sangat..  kena kunyah 40 kali nak habiskan kuih tepung gomak ( ehhh betulker) tu..



Rasa mknn, okeylahh...  berbaloila ngan harga dia compare ngan marriot hr tu



So smpi umah lbh kurang 11.15pm.. tu pun sempat beli paprik campur kat Lokas makana utk bersahur t..  smpi jer terus msk nasik & kemas dapur cikit2..  lps bsh muka baru jenguk anak2 dlm bilik..


Hmm abang dah terbongkang atas katil ngan hanya pakai drypers ajo.. adik baring kat bwh ngan huby..


"lambatnya ma balik"....


Aku... diam jela



Lps mandi baru leh gomol anak2.. hmm mama mintak maap yer sayang... kesian diorg x jumpa aku mlm ni..



Bangun sahur dikejutkan oleh huby...

"adik tdo lena x ma"... "lena"..


"dia nangis mlm tadi nak tido, pa buatkan susu lactogen (susu abg ebob) 3 auz......."


x sempat huby ckp byk aku dah potong... " naper x bg susu dlm fridge tu "... "mn sempat nak cairkan".. ohhhhh hati dah sebu...frustrated tol


Aku bangun nak pnskan lauk, delisha pun terbangun sekali smbl meraung.. aku biarkan ajer.. geram


Sambil siapkan mkn sahur sempat fikir, hmmm susu tu air je...adik pun dah belasah mcm2 air.. hmmm xkisahla kalo dibg minum susu formula pun.. bukan slh besar pun ( ntahla )... huby buat pun utk bg adik tdo.. bkn nak buat aperkan ( sdpkan hati )..


So lps sahur adik ngan abang berjaga sampai kepagi ni.. ohhhh masing2 rindu kat aku ke..


kul 8am baru dia tido balik.. huby ckp dia tunggu aku smpi kul 11pm :(


So adik nak msk 10 bulan dah mnm susu formula..  abah yg bagi


Hmm ni baru beberapa jam kena tinggal ngan bapak diorg, x taula kalo sehari




No comments:

Post a Comment