Tuesday, August 7, 2012

Hilang sabar


Pd bulan yg suci ni aku cuba untuk mengawal emosi.. puasa kata kata.  X nakla nak maki maki or carut carut ni.. Tapikan kan.. hmmmm



Lelah betul memikirkan psl hal umah ni..  Ni la yg dikatakan akibat perbuatan org lain aku yg jadi mangsa nya..


Last Friday dpt kol dr staf loyer bank. Kt bank dah issued chq..   Alhamdulillah lega...


Hari ni huby dah bg tau tn umah kata kitrg bln ni last duduk umah nih...



Pg tadi dpt kol dr staf loyer bank ckp bank x dpt issued chq pulak.. Allahu Akbar...


Mslh sbb dah lebih extension date... Dah ko buat kerja lembap.. memang dah lm lepas semua date pun..



Aku rs nak maki maki ajer diorg ni.. tapi aku kan.. hmmm mmg bkn jns nak maki org..



Dah byklak urusan nak kena buat.. siap nak kol owner tanya setuju x nak extend..  bodoh lak aku dengar ayat tu...




Bila aku ckp aku x der umah nak duduk dah lps bln ni, x taula diorg nak buat cam ner lagik...


Kalo aku x dpt kunci umah sblm raya memang aku nak report kat bar council...



No comments:

Post a Comment