Friday, August 10, 2012

Diam diam dia simpan perasaan



En huby pernah cakap, Aiman terasa terasing..  mama utamakan Delisha.. hmmm


Abang, adik kan kecik lagi...



Mlm tadi mood aku x berapa nak baik.. mayb sbb rs bdn pun x sihat, cepat jer berangin ..



So mlm tadi lepas memarahi & pukul buntut ngan kayu golf dia, aku biarkan dia melalak sorang2.  Malas aku nak pujuk..  kalo dipujuk t dia ingat mak dia x serius nak marah dia.. dia nangis jer aku pujuk..  so kali ni no way..  dia kna diajar..



Mama, x nak kawan abang..  biar momok gigit abang, epas gigit abang..  makin meronta2la dia melalak bila dengo aku cakap x nak kawan dia...



Lm jugakla aku biarkan dia nanges..  sampai aku perasan dia luahkan kemarahan dia tu ngan membaling kayu golf dia sekuat tenaga ke arah katil.. hmmm nak tarik perhatian la tu.. NO.. aku biarkan ajer...


Sampaila aku rasa cukupla tu..  Abang cni bang.. hmmm  sungguh sensitip jiwa anak aku ni.. melalak balik..  sedeh sangatla tu kununnya...




*kdg2 dia menanges sampai tertdo.. siannya anak aku*




1 comment: