Friday, December 9, 2011

My BF : STRESS!!!!susu merajuk

Stress bila pam susu & tengok botol xder kua aper2 pun. Mana peginye susu aku.

Waaaaaaaaaaaa


Rase nak nangis..tetekannya aku... :(


Relaks relaks.. org kata masa pam susu xleh tensen2...cool2


Actually, ms Dsha umo seminggu aku dah start pam susu, Puas hati gakla ngan hasilnya. Masa nak blk ke rumah sendiri mslh lak bla xder bekas yg sesuai. lagi memikirkan yg bila aku nak guna susu tu sbb skrg aku direct bf kat Dsha. Start keje pun lm lagi. Bln 1 baru msk kejer.2 bln lebih ckit aku leh direct bf kat Dsha. So aku throw semua susu2 aku tu. Nak bg kat adik aku, susu dia lagi melimpah ruah. Setiap kali pam penuh susu 8oz tu. jeles tul aku.



So sejak blk kerumah sdri aku dah x pam. Pk sebln nak msk keje baru pam balik. N hasilnye sangat mendukacitakan.huaaaaaaaa


Start pam mlm tadi dptla 2oz. tu pun kiri kanan. Pagi2 tadi Aiman dah carik pasal. Dia p tarik pam yg aku gantung kat dinding. Udah jatuh & terkopek bekas pengepam tu. Geramnyaaaaaaa...Testing bunyi pam ada lagi..Mintak2 okla..Dugaan sungguhla


Pagi tadi pam dptla 2 oz lagi. Lps tu si Aiman p main ngan pam tu, udah tegolek botol susu. terkeluarla ckit. Marah tul aku. Kan dah kena... Dahla ms pam stress. Kena kacau ngan AIman. Aku on pam dia p of.Aku kuatkan suction dia p reduce. OMG sabar sabar


Mlm Tadi gak aku start mnm air longan kering. Hr ni siap buat stok 2 bekas. Harap2 bertambahla hasil perahan.



~ Dsha 51days ~


~ kena usaha kuat ni. dah x boleh nak mls2 kalo dah niat nak bg Bf kat anak.

No comments:

Post a Comment