Friday, December 2, 2011

abang sabarlaaaaaa, bagi adik dulu...

Ini ialah statement aku pd Aiman setiap kali adik ngah neneng & time tu gak abang nak neneng sekali :(


Seriusly..... penat mental, fizikal & EMOSI bila nak mengajar abang supaya bersabar..


TAPI abang stil x paham jugak aper itu SABAR!!! what should i do???


Kadang2 memang hiba hati ni bla aku dulukan adik, bla x sampai hati aku bagi sekali. Time ni la rasa 'oooo agknye sbb nila org2 tua srh stopkan anak drp bf emak dia bla tau nak dpt adik'..


Nak sedapkan hati, x per..bagus gak abang neneng sekali..x pyh aku nak pam2 :)


Time tdo paling bermasalah. Dua2 nak tdo, dua2 nak neneng. Time nila abang beralah dalam tangisan. Sebnrnye dia x mengalah pun. Aku yg x bg. Biar adik tdo dl baru turn abg. Adik selalu neneng lama sampai abang tertido. Sede aku tengok. Perangai terbaru Aiman skrg ni x suker mnm FM. Buat sebotol penuh dia minum suku ajer, lps tu bole dia cakap 'ucuk' ( susu tu busuk ).. Abah sangat menyampah mendengarnye




~ uwaaaa abah buat, wlpn mama yg buat sbnrnye ~



Adik dah tdo, time nila baru aku dpt belai abang. Peluk dia, cium dia. hukhuk sede sbb kdg2 tangan naik kat bdn dia. Terkadang terlepas ke muka dia.


Sejak blk drp kg & dpt adik ni, perangai abg makin menjadi2 baiknye. isiisisi memang selalu menaikkan darah aku. Tu yg selalu terkena tu. Degil, x nak dengar ckp. Ikut suka hati dia aje. Suka buat benda yg aku x bagi mcm main suis lektrik.


Mcm mana nak ajar dia supaya x buat benda2 tu semua??

~ sampai pernak terpk lagi sanggup kerja drp ddk umah manjadi full hsewife.. OMG

No comments:

Post a Comment