Wednesday, October 12, 2011

Papa marah..stresssss !!!!!

Sebab aku kena buat BSP test kali ke 3.


Semlm appointment ngan doc kat H.Putrajaya & bila dia tgk 2nd bsp test aku ade kaler merah 1 udah dia kater "macam mana ni" .. Kena buat bsp test lagik ni.. kena datang cni lagik ni mg dpn...


Aku raser   !!!!!!!!!!!!!! OMG


Aku ckpla ms test mlm tu aku baru jer lps mkn roti telur ngan teh ais.. Mana aku tau kena mkn 2 jam bfr test..kalo tau kompem aku x mkn lgsg.. Sebabnye lps mkn tu aku terus p test..30mnt pun x sampai..


Tensen jap sbb :


Tiap kali datang kena apply AL, begitu gak huby...


Tiap kali test pakai duit lagi...( ok lagik )


Nak mengunjung ke klinik tu yg paling MALAS sesangat...



Semlm pun 3 jam aku tg kat spital tu. Jumper doc 20mnt ajer huuhuhuuhhuuuuu (slh sendiri saper srh dtg kul 9lbh)



ARGGGHHHHHHHHHHHHHH


* mlm tadi buat test tu, cantikkkkk ajer ..baru 4.7 compared hr tu 8.2. Beza sbb jrk masa makan aje.... *

* mg dpn 18/10 kna p melawat spital lagikk... hmmmmm *

No comments:

Post a Comment