Wednesday, October 12, 2011

Anak Buah No 10 !!

Udah selamat pun dilahirkan jam +- 5am pagi semalam @ 11/10/2011. Mak nyer udah x tahan sakit. Kalo lahir 12/10 kan udah samer ngan Abg Aiman punye BOD.



Dok tanya selalu baby ko boy or girl ???


Jawapannye setiap kali scan asyik x nampak ajer....Tapi org2 dok sebuk teka baby boy.. Haaa sekali kua baby gegel.. Sangat syookkk.. Udah adik aku dpt sepasang anak.


Sepanjang masa sejak dia dah masuk wad aku memang x leh lelap mater. Raser berdebo debo sangat. Sebab kelahiran anak dia kali ni mcm lama sgt. Ms anak dia yg pertama dengo msk wad x lm lps tu tau tau dah selamat lahirkan anak. Ni aku raser mau sehari gakla dia sakit. Dia pun ckp kelahiran kali ni agak menyakitkan compared yg 1st. :(



Dia sepatutnye dijangka bersalin 20/10 tp ngan izin Allah dipercepatkan. Aku pun nak cepat cepat gak. Sbb kalo aku lambat aku kena induce. Huuuuuuuu x moooooo..



* Cepat cuak, lambat lak takut * isisiisi jgn stressss

No comments:

Post a Comment