Thursday, July 21, 2016

Booking delivery..


Assalamualaikumm..

Akak baru balik dr spital ni... mengah sebab lepas blk dr spital p nyinggah pasar borong membeli brg2 dapur cikit ngan ikan ngan sayur . Lepas tu mampir kedai balaji carik bawang, kentang ngan telur ayam kampong.


Haaaa siap sedia sungguh persiapan aku kali ni. Anak 2 x pernah telan tlr ayam . Kali ni nak cuba try pulak.Telur ayam kampong pulak tu. Makin senang ker, makin cepat ker.

Apapun ini semua usaha kan. Kalao dah usaha x menjadik gak, xder rezekila tu. 



Sampai spital lbh kurang kol 9am. Kat kaunter ambik no tu, tunjuk surat booking dr KK terus nurse ckp p bhgn O&G. X yah nak amik no lagi. lagi pun dah pernah datang.


Sampai O&G, nurse bg buku pink kat doctor. Alhamdulillah sebab keadaan aku sepanjang mengandung ok2 jer, xder masalah besar besar so x perlula nak datang untuk xheck up lagi. 




Nurse cakap hospital ni xder booking booking. Agak2 dah ada tanda bersalin welcoming ajer. Kalau ada kekosongan mereka akan terimala. pergi jer terus kat tempat ibu2 nak bersalin tuh. Tahula aku tempat tu sebab dua2 anak bersalin kat sini.


Alhamdulillah, urusan kali ini amat cepat sekali. 9.30 am aku dah balik. Sebab dah apply half day tu yg terus ke pasar borong. Lepas blk dr psr borong terus lunch kat bukit Puchong. Berselera sungguh aku mkn nasik campur. Sejak ngandung dah lm x mkn byk mcm ni. Bayangkan mkn 2 org habis rm31.80. kiiii melantak sakan yer.


Xper xper, x risau dah ngan brt yg akan naik. Tinggal beberapa hari ajer leh mkn sedap2 mcm ni. Lps ni leh tengok ajerla.


Tu jer nak kisah hari ni.




No comments:

Post a Comment