Thursday, March 31, 2016

Simpan rahsia..


Assalamualaikum..

Anak anak aku suka share rahsia ngan aku..

Tapi sebenonya deme ni tau tak rahsia tu apa?



Aiman..

bila dia nak share rahsia, dia akan berbisik kat telinga aku..
" ma, maaa Aiman ada rahsia "

" tadikan kat sek petang Aiman solat ngan kawan "..

Aku baru nak menyampuk, udah dia tutup mulut aku... rahsia ma rahsia..

memangla rahsia.. ma nak bisik kat Aimanla ni...


Rahsia terus menjadi rahsia.. hanya mak dia yg tahu.. Kalo bpk dia tahu pun mak yg cakap..hehhee

^___^



Dsa.. dah mula gelar kakak kat diri sendiri..


" ma, jgn cakap ngan Aiman tau mama beli aiskrim untuk Dsa ni.. rahsia "..

Okeiii mak x cakap..


Aiman balik sekolah belum masuk umah pun, dia dah jerit jerit.

" Aiman Aiman, tadi mama beli aiskrim kat Dsa "

Dsa!!!!! tadi cakap rahsia,, jgn bagi tahu kat abang Aiman..

geleng kepala aku somi isteri. X leh caya tolla cakap Dsa ni.Beria dia srh rahsia tapi dia yg pecahkan.huh

kesedihanla Aiman sebab xder aiskrim untuk dia..



2 budak ni perangai memang beza. Part gadoh lebih kurang sama. Adik sepak kaki abang,  abang tumbuk tangan adik.

Aku geleng kepala.

Si pompuan tu boleh tahan gak ganaz dia.

Kdg2 ringan jer tangan dia nak pukul abg dia tu. Xkan abang nak biokan je, balas balik. Haa nanges dah. Padan muka. 


Mcm mnla anak no 3 ni nanti. 



No comments:

Post a Comment