Friday, August 21, 2015

Gara gara wifi takder


Assalamualaikum..

Gara gara wifi xder..

Aiman telah bersemuka dengan tuan punya unifi..

Adoooii macam nak nuntut keadilan pulak..

X tahula ni nak cakap yg bebudak sekarang ni berani sangat or tulus sangat..

mak pun segan nak tanya nak, ngko rilek je..

Aku pun x tahu Aiman p tanya kat tuan unifi kalo jiran aku tu x kabo..kikiii




" naper acik potong intenet? :

^__^



nasib baik jawapan acik sama ngan jawapan mama.. kiii

Aku rasa dlm usia Aiman sekarang, inila alasan yg paling senang dia nak paham. 

" acik xder duit nak bayar. internet mahai. seribu.. haa amik ko.. bil unfi sampai seribu..bolehla aku nak nipu sebab dia x tahu nilai 1000 tu camner.. "

1000 tu aku yg kabo




Delisha lagi kelakar. Aku ngan adik gelak terkekek kat dlm umah.

Aku nampak dia keluar, aku tanyala.

" Dsa nak p mana tuh? "

" Dsa nak p umah acik ... dsa nak tanya naper acik tutup internet. "

Adoooiiiii kelalonya ko nak..

nasib baik acik x bukak pago..kikiii




Bila aku cakap intenet mahei, seribu.. delisha p amik tabung dia.. srh bagi kat acik.. alahai nak.. sampai gtu sekali penangan internet kat korang yer..


Ni dah hari ke 5 tanpa internet.. bebudak pun dah mula bosan tanya naper internet xder.. Alhamdulillah



No comments:

Post a Comment